bibi_92 heeft een recensie geschreven over
Zusters in het kwaad door
Lotz,
. Lotz &
Kortsmit.
“je komt snel door het boek heen makkelijk te lezen en te begrijpen . begin was het niet echt spannend tot de groep vriendinnen steeds weer iets uithaalde wraak ...” » Score :
28 April 2014, 13:40:25