Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Eerlijk scoren! Het dilemma tussen geld en geweten levert voor veel professionals dagelijks kleine en grote vragen op. Hoe eerlijk is het als je van je manager drie uur voor... »
Opdrachtgeven met resultaat Iedereen vervult wel eens de rol van opdrachtgever, bijvoorbeeld bij een<br/>verbouwing, maar bij velen komt dat ook op het werk steeds vaker voor. Als direc... »
Amerikanen Amerikanen zijn vriendelijk. Niet omdat ze dat nou zo graag willen: ze kunnen gewoon niet anders. Denk niet dat je daardoor al na een paar happy moments een ... »
Basiscursus Word 2010 Als beginnend gebruiker maakt u in deze Basiscursus kennis met Word 2010.<br/>Word is een tekstverwerker waarmee u teksten kunt maken voor uiteenlopende<br/>... »
De kunst van het communiceren Goede communicatie houdt de zaak draaiende. In managementsituaties bestaat communicatie uit het geven en vragen van informatie. Daarnaast speelt ook het beï... »
Identiteit & Imago Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat i... »
Het Managementwetboek De bewezen principes en ongeschreven, soms ludieke ervaringsregels van management zijn gevangen in talloze managementwetten. Er zijn beroemde wetten, zoals d... »
We-think Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd door<br/>websites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergaloz... »
Spanjaarden Tijd is volkomen onbelangrijk voor de Spanjaard. Het is een begrenzing van zijn vrijheid en dat vindt hij niet leuk. Onthoud hierbij het woord mañana, een e... »
Overtuigend adviseren Overtuigend adviseren biedt de tools die je als adviseur een stap verder brengen. Omdat ze je in staat stellen je advies veel handiger te verkopen, ook aan e... »