Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
De kunst van Time-management Als je je werktijd zo kunt indelen dat je efficiënt en effectief te werk gaat, ben je beter in staat je aan bepaalde `deadlines' te houden. Dan heb je tijd ... »
Basiscursus Access 2010 Als beginnend gebruiker maakt u in deze Basiscursus kennis met Access 2010.<br/>Access 2010 is een programma waarmee u databases kunt ontwerpen en<br/>bijhou... »
Naar een vraaggestuurde informatievoorziening ITIL, ASL en BiSL hebben als markstandaarden voor IT- en informatiemanagement<br/>(beheer) een grote vlucht genomen. Om deze goed toe te kunnen passen worden... »
Opdrachtgeven met resultaat Iedereen vervult wel eens de rol van opdrachtgever, bijvoorbeeld bij een<br/>verbouwing, maar bij velen komt dat ook op het werk steeds vaker voor. Als direc... »
Overtuigen op het werk Wat je zegt is belangrijk, maar nog belangrijker is hoe je iets zegt.Mensen in organisaties verzuchten nogal eens: Waarom praten we toch zoveel?Kunnen we d... »
Opmerkelijke ik Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, leuke opdrachten en uitdagende projecten. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag... »
Basiscursus Word 2010 Als beginnend gebruiker maakt u in deze Basiscursus kennis met Word 2010.<br/>Word is een tekstverwerker waarmee u teksten kunt maken voor uiteenlopende<br/>... »
Overtuigend adviseren Overtuigend adviseren biedt de tools die je als adviseur een stap verder brengen. Omdat ze je in staat stellen je advies veel handiger te verkopen, ook aan e... »
Identiteit & Imago Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat i... »
Businessetiquette 3.0 Enkele opmerkelijke resultaten uit het Businessetiquette-onderzoek dat onder 777 directeuren en managers, onder andere via Twitter, is gehouden voor dit boek... »