Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

De kunst van Time-management
De kunst van Time-management
Als je je werktijd zo kunt indelen dat je efficiënt en effectief te werk gaat, ben je beter in staat je aan bepaalde `deadlines' te houden. Dan heb je tijd ... »
 
 
 
 
 

Basiscursus Access 2010
Basiscursus Access 2010
Als beginnend gebruiker maakt u in deze Basiscursus kennis met Access 2010.<br/>Access 2010 is een programma waarmee u databases kunt ontwerpen en<br/>bijhou... »
 
 
 
 
 

Naar een vraaggestuurde informatievoorziening
Naar een vraaggestuurde informatievoorziening
ITIL, ASL en BiSL hebben als markstandaarden voor IT- en informatiemanagement<br/>(beheer) een grote vlucht genomen. Om deze goed toe te kunnen passen worden... »
 
 
 
 
 

Opdrachtgeven met resultaat
Opdrachtgeven met resultaat
Iedereen vervult wel eens de rol van opdrachtgever, bijvoorbeeld bij een<br/>verbouwing, maar bij velen komt dat ook op het werk steeds vaker voor. Als direc... »
 
 
 
 
 

Overtuigen op het werk
Overtuigen op het werk
Wat je zegt is belangrijk, maar nog belangrijker is hoe je iets zegt.Mensen in organisaties verzuchten nogal eens: ‘Waarom praten we toch zoveel?Kunnen we d... »
 
 
 
 
 

Opmerkelijke ik
Opmerkelijke ik
Het is dringen geblazen voor de gewilde banen, leuke opdrachten en uitdagende projecten. Het aantal professionals en creatieve ondernemers overtreft de vraag... »
 
 
 
 
 

Basiscursus Word 2010
Basiscursus Word 2010
Als beginnend gebruiker maakt u in deze Basiscursus kennis met Word 2010.<br/>Word is een tekstverwerker waarmee u teksten kunt maken voor uiteenlopende<br/>... »
 
 
 
 
 

Overtuigend adviseren
Overtuigend adviseren
Overtuigend adviseren biedt de tools die je als adviseur een stap verder brengen. Omdat ze je in staat stellen je advies veel handiger te verkopen, ook aan e... »
 
 
 
 
 

Identiteit & Imago
Identiteit & Imago
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat i... »
 
 
 
 
 

Businessetiquette 3.0
Businessetiquette 3.0
Enkele opmerkelijke resultaten uit het Businessetiquette-onderzoek dat onder 777 directeuren en managers, onder andere via Twitter, is gehouden voor dit boek... »