Geralien heeft een recensie geschreven over
De kraamhulp door
Esther Verhoef.
“Een top boek van een super schrijfster. Boek is meteen spannend en blijft ook spannend. Bijzonder hoe ziek iemand in zijn hoofd kan zijn. Een boek wat je gewoon...” » Score :
29 Juli 2015, 17:22:51