Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Integrated service management Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar jong en heeft al veel positieve resultaten opgeleverd. Door de jaren heen zijn nieuwe... »
Service Agreements This book provides a more thorough approach to service agreements than available so far. It takes the material from ITIL best practices one step further, by ... »
Integrated service management Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar jong en heeft al ... »
ITIL®4 – Pocketguide De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Deze publi... »
De USM-methode – versie 3 De USM-methode versie 3. Het standaard managementsysteem voor enterprise service managementUSM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te... »
De FSM-methode DE FSM-METHODEProcesmatig managen van functioneel beheerEen methodische benadering voor het gestandaardiseerd inrichten en aansturen van modern functioneel b... »