Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Service Agreements This book provides a more thorough approach to service agreements than available so far. It takes the material from ITIL best practices one step further, by ... »
De ISM-methode Het vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar jong en heeft al veel positieve resultaten opgeleverd. Door de jaren heen zijn nieuwe inzic... »
De USM-methode – versie 3 De USM-methode versie 3. Het standaard managementsysteem voor enterprise service managementUSM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te... »
Integrated service management Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar jong en heeft al veel positieve resultaten opgeleverd. Door de jaren heen zijn nieuwe... »
Integrated service management Betere IT-dienstverlening door gestructureerd IT-servicemanagement. Het mooie vakgebied IT-servicemanagement (ITSM) is nog maar dertig jaar jong en heeft al ... »
De FSM-methode Dit boek wordt een methodische benadering geboden voor het gestandaardiseerd inrichten en aansturen van modern functioneel beheer. Functioneel beheer kan een... »