Boek
In 'Kwaliteitshandvesten' laten de auteurs zien hoe belangrijk het is dat een overheidsinstantie formuleert aan welke normen haar dienstverlening kan en moet voldoen - niet te veel, maar ook niet te weinig. Met als centrale vraag 'Wat wil de burger in zijn rol als klant en wat willen en kunnen wij?' presenteren zij een handzaam stappenplan om op een realistische manier een dergelijk handvest op te stellen. Alle reden om tevens de eigen cultuur weer eens aandacht te geven. De presentatie van een kwaliteitshandvest aan de burger komt - ook in digitale vorm - eveneens uitgebreid aan bod.
Met 'Kwaliteitshandvesten' kunnen burgers en bestuurders hun voordeel doen. Vooral wil dit boek de medewerkers van overheidsorganisaties inspireren tot een optimale dienstverlening. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen verbanden gelegd.