Boek
Een sterk merk merk je Waar merkmanagement ooit een puur tactische reclame en designactiviteit was heeft het vakgebied zich inmiddels ontwikkeld tot een strategische marketing en ondernemingsactiviteit. En waar merkmanagement ooit the name of the game was is het nu the game of the name het totale proces waarmee een onderneming in de naam van haar merken structureel toekomstaandeel tracht te creren en te handhaven.Moderne merken geven richting en betekenis aan het denken en doen van zowel aanbieders als vragers in een markt. En zijn zoals de Engelse consultant Simon Anholt dat noemt a shortcut to decision making. Merken helpen mensen kiezen. Van oudsher op de consumentenmarkt maar in toenemende mate ook op de zakelijke de arbeids alsook de kapitaalmarkt. Steeds meer wordt duidelijk dat merkmanagement op al deze markten consistent en gentegreerd moet plaatsgrijpen total branding. Zowel thematisch above the line als actiematig below the line maar ook bedrijfsmatig behind the line corporate en internal branding. Merken ontwikkelden zich in de loop van de tijd van simpele trademarks tot misschien wel de belangrijkste organiserende principes van het moderne leven.In dit boek wordt u aan de hand van state of the artvisies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World en leert u de regels van de game of the name. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.