Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Marktonderzoek
Marktonderzoek
Tijdens het plannen én uitvoeren van marketing heb je veel informatie nodig. Als die informatie niet voorhanden is, moet je op onderzoek uit. In Marktonderz... »
 
 
 
 
 

Marktonderzoek
Marktonderzoek
Marktonderzoek bereidt voor op de examenstof zoals omschreven in de SPL/ECABOtoetsmatrijs Marktonderzoek. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ... »
 
 
 
 
 

Basisboek marketing
Basisboek marketing
De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol. Zoals m... »
 
 
 
 
 

Communicatie
Communicatie
Corporate en marketingcommunicatie is een boeiend maar breed vakgebied. Wat komt er allemaal bij communicatie in een onderneming kijken? Welke instrumenten h... »
 
 
 
 
 

Pitch
Pitch
 »
 
 
 
 
 

Communicatie
Communicatie
Communicatie dekt de kerntaken B1-K2 en P1-K2 van het kwalificatiedossier Marketing, Communicatie en Evenementen, plus een deel van kerntaak B1-K1. Ook berei... »
 
 
 
 
 

Pitch
Pitch
Dit Basisboek marketing bereidt voor op de examenstof zoals omschreven in de SPL/ECABO-toetsmatrijs Economie en Recht, die is afgeleid van het kwalicatiedoss... »
 
 
 
 
 

Marketing: de harde cijfers
Marketing: de harde cijfers
Startpunt bij marketing is zicht op de markt van jouw bedrijf én op je (marketing)budget. Maar hoe krijg je zicht op die cijfers? Hoe budgeteer je voor mark... »
 
 
 
 
 

Pitch
Pitch
Marketingplanning bereidt voor op de examen stof zoals omschreven in de SPL/ECABO-toetsmatrijs Marketingbeleid en -planning. Het boek legt, samen met de rest... »
 
 
 
 
 

Marktonderzoek
Marktonderzoek
Marktonderzoek bereidt voor op de examenstof zoals omschreven in de SPL/ECABOtoetsmatrijs Marktonderzoek. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ... »