Boek
Je hebt nu een boek in handen over marketing van jezelf. Zelfmarketing is niets anders dan jezelf verkopen.
Alle marketing kent wetmatigheden waardoor iets wel of niet verkoopt. Dat geldt ook voor marketing van jezelf. Aan de hand van de wetmatigheden van marketing van jezelf en de meest gemaakte fouten leer je in dit boek hoe je jezelf op de kaart zet, ook in moeilijke tijden.
Het boek gaat in op de volgende onderwerpen:
De 16 natuurwetten van marketing
De meest gemaakte fouten
Hoe maak ik mijzelf uniek en gekend
De principes van persoonlijk succes
De persoonlijke focus
Bijlage met tip over het halen van doelstellingen
Marketing van jezelf is eenvoudig te leren. Iedereen kan het. Iedereen die iets wil realiseren heeft het nodig. Dit boek geeft aan wat jij er zelf aan kunt doen en wat het je oplevert. Het resultaat is ongekend persoonlijk succes.
Iris Dorreboom en Rudi de Graaf zijn coach, consultant en schrijver. Zij hebben meer dan 25 jaar internationale ervaring in de begeleiding van mensen en organisaties. Zij zijn oprichters in 1989 van Beyond, een internationaal netwerk van mensen die resultaatverbetering realiseren.
Beiden zijn toonaangevend in advies, besluitvorming, implementatie en coaching. Hierbij zijn resultaten, samenwerking en leiderschap de sturende principes. Zij ontwikkelden tientallen diagnoses die door consultants en hun klanten worden gebruikt. Met de serie Result Education bieden ze organisaties een praktisch, kosten- efficiënt en effectief alternatief met doe-het-zelf trainingsonderwerpen.
«
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Niemand