Boek
Amsterdam, 1998. De beurs floreert, het nachtleven bruist, de reclamewereld bloeit. Iedereen verdient geld. Stijn en Frenk hebben hun bureau Merk in Uitvoering opgericht en hunkeren naar succes en erkenning. Dan krijgen ze een briljant idee in de schoot geworpen. Een idee met internationale potentie. Hun claim to fame. Haantjes is een verhaal over mannelijke overmoed en succesvolle vrouwen. Met in de hoofdrollen - jong, gezond en ambitieus - Stijn, Carmen, Luna, Frenk en Maud.Kluun (1964) is schrijver van onder andere de romans Komt een vrouw bij de dokter en De weduwnaar. In de jaren negentig was hij zelf eigenaar van een marketingbureau in Amsterdam. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Wel grappig boek. De oneliners her en der door het boek vind ik erg vermakelijk. Verder niet een boek wat blijft hangen. Leuk ter afwisseling.
Op bol.com maar 2 sterren maar naar mijn idee juist wat je van een reclameman kan verwachten, hij heeft zichzelf goed in de markt gezet. Vermakelijke kost
Dit boek vie mij een beetje tegen. Het was leuk de personen tegen te komen die in "komt vrouw bij de dokter" ook een rol speelden.