Boek
Amsterdam, 1998. De beurs floreert, het nachtleven bruist, de reclamewereld bloeit. Iedereen verdient geld. Stijn en Frenk hebben hun bureau Merk in Uitvoering opgericht en hunkeren naar succes en erkenning. Dan krijgen ze een briljant idee in de schoot geworpen. Een idee met internationale potentie. Hun claim to fame. Haantjes is een verhaal over mannelijke overmoed en succesvolle vrouwen. Met in de hoofdrollen - jong, gezond en ambitieus - Stijn, Carmen, Luna, Frenk en Maud.Kluun (1964) is schrijver van onder andere de romans Komt een vrouw bij de dokter en De weduwnaar. In de jaren negentig was hij zelf eigenaar van een marketingbureau in Amsterdam. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Geinig maar plat verhaal. Snel geschreven, dat wel, leest lekker weg, maar verwaait ook weer zo in de wind. Een zo-zo boek. »
“Mijn grootste ambitie met Haantjes is een extreem vermakelijk en makkelijk leesbaar boek te produceren”, zegt schrijver Kluun in een interview met journ... »