Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Boeken
Emotionele innovatie Onze samenleving ontwikkelt zich in rap tempo tot een emotiemaatschappij. Aangedreven door een economie die het creëren van positieve en het voorkomen van n... »
De 13 gouden wetten van recessiemarketing Wereldwijd zijn economieën door een recessie overvallen. In een paar weken tijd zijn uw klanten radicaal veranderd. Goede raad is duur. Hoe moeten bedrijven... »
Frontrunners Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgeb... »
Make Dust or Eat Dust 2.0 In ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als be... »