Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Emotionele innovatie
Emotionele innovatie
Onze samenleving ontwikkelt zich in rap tempo tot een emotiemaatschappij. Aangedreven door een economie die het creëren van positieve en het voorkomen van n... »
 
 
 
 
 

De 13 gouden wetten van recessiemarketing
De 13 gouden wetten van recessiemarketing
Wereldwijd zijn economieën door een recessie overvallen. In een paar weken tijd zijn uw klanten radicaal veranderd. Goede raad is duur. Hoe moeten bedrijven... »
 
 
 
 
 

Frontrunners
Frontrunners
Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgeb... »
 
 
 
 
 

Make Dust or Eat Dust 2.0
Make Dust or Eat Dust 2.0
In ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als be... »