Boek
In ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ laat Roland van Kralingen zien dat het om niet-aflatende inspiratie, creativiteit en doorzettingsvermogen vraagt om als bedrijf je merk goed in de markt te zetten en om relevante en duurzame meerwaarde te blijven creëren. Dit boekje is voor grote en kleine ondernemers, managers, ontwerpers, marketingnerds, reclamemakers, CEO’s, CFO’s, COO’s, onderzoekers, merkgoeroes en alle andere beroepen die zich bezighouden met de creatie en innovatie van succesvolle merken en bedrijven. Kortom: ‘Make Dust or Eat Dust 2.0’ is er voor allen die connected moeten zijn met de tijdgeest. Twee uurtjes lezen en dan heb je de tijdsgeest weer te pakken. Gegarandeerd! «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.