Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

The Economics Of Sainthood
The Economics Of Sainthood
Religious Change Among The Rimrock Navajos »
 
 
 
 
 

De Orka award
De Orka award
BUSINESS BIBLIOTHEEK
Bij een orka denkt u waarschijnlijk aan een gevaarlijke killer, maar toch laten deze slimme dolfijnen zich maar wat graag allerlei kunst... »
 
 
 
 
 

Het ABC van vertrouwen
Het ABC van vertrouwen
In zijn nieuwste boek duikt succesauteur Ken Blanchard in een onderwerp dat voor iedereen relevant is: vertrouwen.Vertrouwen is momenteel belangrijker dan oo... »
 
 
 
 
 

Liderazgo Al Mas Alto Nivel/ Leading at a Higher Level
Liderazgo Al Mas Alto Nivel/ Leading at a Higher Level
Liderazgo Al Mas Alto Nivel/ Leading at a Higher Level »
 
 
 
 
 

Wie man Kunden begeistert
Wie man Kunden begeistert
Der Dienst Am Kunden Als A Und O Des Erfolges »
 
 
 
 
 

De One Minute Manager en de apenrots
De One Minute Manager en de apenrots
BUSINESS BIBLIOTHEEK
Maar al te vaak krijg je als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is ... »
 
 
 
 
 

Normen en waarden
Normen en waarden
het fundament van de onderneming »
 
 
 
 
 

Ken Blanchard over leiderschap
Ken Blanchard over leiderschap
KEN BLANCHARD
OVER LEIDERSCHAP
25 jaar kennis over leiderschap nu verzameld in één baanbrekend boek!
Ken Blanchard (coauteur van The One Minute Manager) en... »
 
 
 
 
 

Ken Blanchard over leiderschap
Ken Blanchard over leiderschap
30 jaar kennis over leiderschap verzameld in één baanbrekend boekKen Blanchard en zijn collega’s hielpen al vele goede leiders en organisaties excelleren... »
 
 
 
 
 

Customer Mania!: It's Never Too Late To Build A Customer-Focused Company
Customer Mania!: It's Never Too Late To Build A Customer-Focused Company
It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company »