Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
De power van een contentplatform Stop met het uitstrooien van online content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek naar je eigen contentplatform. De plek waar jij zelf -rechtstr... »
De guerrillamarketingrevolutie Guerrillamarketing was jarenlang een speeltje in de marge van de marketingwereld. Leuk voor ondernemers met een beperkt reclamebudget maar met creatieve idee... »
Reismenu Cor Hospes is culinair journalist. Hij schrijft al jaren culinaire verhalen voor de grootste kranten en tijdschriften van ons land. Hij heeft onder meer een ... »
Verlichting in business Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketings... »
Guerrillamarketing Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijv... »
Hart voor zaken <p>We willen niet langer werken voor bedrijven waar ze hun medewerkers zien als human resources. Waar ze alleen oog hebben voor kortetermijnbelangen. Waar ze... »
Alle 13 goed Virals, bloggen, podcasts: kost het je ook zoveel moeite om online marketingtools uit elkaar te houden? Welke tools moet je inzetten om je producten en diens... »
Hart voor zaken <p>We willen niet langer werken voor bedrijven waar ze hun medewerkers zien als human resources. Waar ze alleen oog hebben voor kortetermijnbelangen. Waar ze... »
Contentbijbel Contentbijbel. Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde. Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest ... »