Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

De guerrillamarketingrevolutie
De guerrillamarketingrevolutie
Guerrillamarketing was jarenlang een speeltje in de marge van de marketingwereld. Leuk voor ondernemers met een beperkt reclamebudget maar met creatieve idee... »
 
 
 
 
 

Reismenu
Reismenu
Cor Hospes is culinair journalist. Hij schrijft al jaren culinaire verhalen voor de grootste kranten en tijdschriften van ons land. Hij heeft onder meer een ... »
 
 
 
 
 

IDOLS*
IDOLS*
 »
 
 
 
 
 

Verlichting in business
Verlichting in business
Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketings... »
 
 
 
 
 

Guerrillamarketing
Guerrillamarketing
Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijv... »
 
 
 
 
 

Hart voor zaken
Hart voor zaken
<p>We willen niet langer werken voor bedrijven waar ze hun medewerkers zien als human resources. Waar ze alleen oog hebben voor kortetermijnbelangen. Waar ze... »
 
 
 
 
 

Alle 13 goed
Alle 13 goed
Virals, bloggen, podcasts: kost het je ook zoveel moeite om online marketingtools uit elkaar te houden? Welke tools moet je inzetten om je producten en diens... »
 
 
 
 
 

Hart voor zaken
Hart voor zaken
<p>We willen niet langer werken voor bedrijven waar ze hun medewerkers zien als human resources. Waar ze alleen oog hebben voor kortetermijnbelangen. Waar ze... »
 
 
 
 
 

Contentbijbel
Contentbijbel
Contentbijbel. Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde. Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest ... »
 
 
 
 
 

Alle 13 goed!
Alle 13 goed!
Virals, bloggen, podcasts: kost het je ook zoveel moeite om online marketingtools uit elkaar te houden? Welke tools moet je inzetten om je producten en diens... »