Greet Oostvogels heeft een recensie geschreven over
De top door
Monique Koemans.
“De cover is heel mooi, een vrouw met een heel indringende blik. Ik denk dat het ook niet zo simpel is om een andere geschikte coverfoto te vinden voor dit boek....” » Score :
5 Mei 2014, 9:06:31