Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
De KLIK-methode door Petra Smit-Wattez Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep heb... »
Klanten overtuigen door Henk de Jager Opdrachtgevers en inkopers zijn tegenwoordig op zoek naar de echte expert onder de leveranciers. Ze willen een partner selecteren die de meeste toegevoegde waar... »
The future of shopping door Jorg Snoeck & Pauline Neerman <p><b>Hoe winkelen mensen in de toekomst?
Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen
en grijpt de leegstand in de winkelstraten om zich heen?
Wat kunn... »
Marketing voor de mad men van morgen door Wim Vermeulen <p><strong>Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?
Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?
Wat kan het TapF... »
Hitmakers door Derek Thompson Top of flopWat is die combinatie die ertoe leidt dat iets nieuws soms uitgroeit tot een fenomeen? Zonder het juiste netwerk blijft ook het meest briljante idee ... »
Het event als strategisch marketinginstrument door Dorothe Gerritsen & Ronald van Olderen In de marketing spelen events een steeds grotere rol. Door producten en diensten te koppelen aan beleving, en andersom, creëren aanbieders een belangrijke meerw... »