Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Digital marketing fundamentals
Digital marketing fundamentals door Berend Sikkenga, Marjolein Visser & Mike Berry
- First fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process;<br/>- with contributions from over 30 online marketing specialists... »
 
 
 
 
 

Winnen is Zilver
Winnen is Zilver door Michel Van Vuuren
Het boekWe willen in een competitieve omgeving het verschil maken. Dat is in de verkoop en sport makkelijk te definiĆ«ren. Omzet of winst. Maar waar zit het vers... »
 
 
 
 
 

Communicatieplanner
Communicatieplanner door Michels Wil
..... »
 
 
 
 
 

Basisboek digital analytics
Basisboek digital analytics door Danny Oosterveer
..... »
 
 
 
 
 

De kleine SEO voor Dummies
De kleine SEO voor Dummies door Mark Jansen
Dit boekje staat vol tips en technieken waarmee je de vindbaarheid van jouw website aanzienlijk kan verbeteren. Je leest hoe zoekmachines precies werken en hoe ... »
 
 
 
 
 

Dit is marketing!
Dit is marketing! door Ellen van der Aart, Frank Hagemans & Guido Winckels
Marketing wordt vaak gezien als een synoniem voor reclame. Natuurlijk is reclame belangrijk, maar het is slechts een klein onderdeel van het brede spectrum dat ... »
 
 
 
 
 

Basisboek online marketing
Basisboek online marketing door Berend Sikkenga & Marjolein Visser
..... »
 
 
 
 
 

Marketingplan
Marketingplan door Marc Logman
Elke marketeer zal binnen de onderneming waarin hij actief is, vanuit een analyse van de huidige en toekomstige situatie (zowel extern als intern) bepaalde mark... »
 
 
 
 
 

Meer succes met Facebook!
Meer succes met Facebook! door Rik Keijzer
 »
 
 
 
 
 

Marketing voor Dummies
Marketing voor Dummies door Jeanette McMurtry
Deze nieuwe editie van 'Marketing voor Dummies' is helemaal up-to-date en laat je niet alleen zien hoe je klanten denken, maar ook hoe je op hun gedrag kunt ins... »