Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Basisboek Sales door Robin van der Werf - Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;- sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A;- meer aandacht voor de salesvaardigheden, social ... »
Communicatieplanner door Wil Michels - Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;<br/>- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;<br/>- meer aandacht voor soci... »
Anatomie van de verleiding door Paul Postma Neuromarketing succesvol toepassen? Paul Postma legt het haarfijn uit in Anatomie van de verleiding. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toe... »
Handboek Marketing 4.0 door Paul Postma Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en soc... »
Basisboek digital analytics door Danny Oosterveer - Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet;- behandelt alle facetten van analytics;- aandacht voor online én offline marketing.Bij alles wat we on... »
Basisboek online marketing door Berend Sikkenga & Marjolein Visser - Doorloopt het hele marketingproces;<br/>- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;<br/>- standaardwerk voor het vakgebied<br/><br/>Basisboek online market... »
Copy & Concept door Barry de Waal, Bert Tobokholt & Martin Westbeek - Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;- met cases van topbureaus;- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprek... »
Unfair advantage door Carole Lamarque <p><strong>Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaan</strong></p> <p>Als de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen... »