Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Basisboek Sales
Basisboek Sales door Robin van der Werf
- Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;- sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A;- meer aandacht voor de salesvaardigheden, social ... »
 
 
 
 
 

Communicatieplanner
Communicatieplanner door Wil Michels
- Direct aan de slag met het opzetten van een communicatieplan;<br/>- bevat een compleet nieuw hoofdstuk over contentstrategie;<br/>- meer aandacht voor soci... »
 
 
 
 
 

Anatomie van de verleiding
Anatomie van de verleiding door Paul Postma
Neuromarketing succesvol toepassen? Paul Postma legt het haarfijn uit in Anatomie van de verleiding. In deze vierde herziene druk zijn actuele praktijkcases toe... »
 
 
 
 
 

Handboek Marketing 4.0
Handboek Marketing 4.0 door Paul Postma
Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en soc... »
 
 
 
 
 

Basisboek digital analytics
Basisboek digital analytics door Danny Oosterveer
- Leert studenten hoe je data effectief en zinvol inzet;- behandelt alle facetten van analytics;- aandacht voor online én offline marketing.Bij alles wat we on... »
 
 
 
 
 

Een zaak van fans
Een zaak van fans door Ellen de Lange-Ros
 »
 
 
 
 
 

Basisboek online marketing
Basisboek online marketing door Berend Sikkenga & Marjolein Visser
- Doorloopt het hele marketingproces;<br/>- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;<br/>- standaardwerk voor het vakgebied<br/><br/>Basisboek online market... »
 
 
 
 
 

Copy & Concept
Copy & Concept door Barry de Waal, Bert Tobokholt & Martin Westbeek
- Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;- met cases van topbureaus;- Schitterend vormgegeven met beelden van zeer aansprek... »
 
 
 
 
 

Kloteklanten 3.0
Kloteklanten 3.0 door Egbert Jan van Bel
 »
 
 
 
 
 

Unfair advantage
Unfair advantage door Carole Lamarque
<p><strong>Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaan</strong></p> <p>Als de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de wereldspelers kunnen... »