Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Op reis door het universum van emotionele intelligentie door Odette Meyer We leven in een tijd waarin de connectie met onszelf en anderenvoortdurend onder druk staat. We geloven dat ons hoofd de baas is.Maar met je hoofd alleen kom je... »
Wat wel werkt door Nic Vermaut In ‘Wat wel werkt’ leert Nic Vermaut ondernemers bewust en met meer impact ondernemen. Waarom dat nodig is? We vertoeven in een wereldwijde klimaatcrisis, bijna... »
Van inclusief leiderschap naar inclusief meesterschap door Iwan Bean <p>Al jaren worstelen organisaties met de onderwerpen inclusie, diversiteit, gelijkwaardigheid en discriminatie. Op alle niveaus. Want natuurlijk wil niemand on... »
Over moed gesproken door Marielle Heijltjes <p>Je leidt al jaren een team of misschien zelfs een heel bedrijf. Als leider handel je, meestal onbewust, zoals jij denkt dat het hoort. Je wilt die verantwoor... »
The Leadership Book for Women door Marja Wagenaar <p>What can you do yourself to advance your career? And how do you successfully fulfil a leadership role? That is what ‘The Leadership Book for Women’ is all ab... »
Hét boek voor leiders door Inge Wels & Nicolette Kat <p>Leiders van nu zijn druk. In de hectiek van alledag komen ze nauwelijks aan reflecteren toe of ze weten niet hoe dat moet. Terwijl effectief leiderschap blij... »
Driver’s seat door Antoinette Nunes <p>Veel ondernemers starten hun bedrijf omdat ze niet voor een baas willen werken maar vrij willen zijn. Helaas valt het met die vrijheid in de praktijk vaak te... »
Financiën voor zzp’ers en andere zelfstandig ondernemers door Femke Hogema <p>Zelfstandig ondernemers krijgen te maken met boekhouding, belastingen, verzekeringen, exploitatiebegrotingen en andere financiële zaken. Zaken waar de meeste... »
Superfijne klanten door Jos Burgers Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat ... »