Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Foundations van ITIL V3 door Annelies Annelies van der Veen & Jan Jan van Bon Het best verkochte handboek over ITILDit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend b... »
ITIL V3 door J. van Bon & Jan Jan van Bon Note: This pocket book is available in several languages: English, German, French, Dutch.Deze Pocket Guide is een beknopte samenvatting van ITIL versie 3. Een ... »
Frameworks for IT management door Jan Jan van Bon & Samantha Alford An independent and vendor neutral guide to the wide range of management frameworks which are now available, and of particular relevance to IT service managers. ... »
ISO/IEC 20000 door Leo van Selm * Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement.<br/>* Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als de belangrijkste worden aangemerkt. »