Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Jeugdzorg in de praktijk
Jeugdzorg in de praktijk door Marjolijn de Vries
Als meisje had Marjolijn al ervan gedroomd om later "iets met kinderen te doen" en daarom volgde zij van 1958 tot 1961 de opleiding die door de Vereniging Kinde... »
 
 
 
 
 

Jeugdzorg in de praktijk
Jeugdzorg in de praktijk door Marjolijn de Vries
Als meisje had Marjolijn al ervan gedroomd om later "iets met kinderen te doen" en daarom volgde zij van 1958 tot 1961 de opleiding die door de Vereniging Kinde... »
 
 
 
 
 

Executieve functies
Executieve functies door Marlies Verhoeff
 »
 
 
 
 
 

Sociaal denken
Sociaal denken door Garcia Winner Michelle
Je bent sociaal vaardig wanneer je je gedrag en denken kunt aanpassen aan wat verwacht wordt in een bepaalde situatie. Voor velen is dat iets vanzelfsprekends. ... »
 
 
 
 
 

UDL-universal design for learning in de praktijk
UDL-universal design for learning in de praktijk door Nelson Loui Lord
Universal Design for Learning is de beste manier om efficiënt aan alle leerlingen les te geven. Maar hoe begin je met UDL? Je hebt het als leerkracht immers al ... »
 
 
 
 
 

Wie beslist
Wie beslist door Loes den Dulk
Wie beslist? Ondersteunen van wilsbekwaamheid in de zorgvoor mensen met een verstandelijke beperkingWie beslist? De cliënt, de begeleider of zijn vertegenwoordi... »
 
 
 
 
 

Inclusie: een kwestie van attitudes?
Inclusie: een kwestie van attitudes? door A.A. de Boer
 »
 
 
 
 
 

Onderweg stilstaan
Onderweg stilstaan door
Je bent onderweg. Je maakt iets mee. Je staat er bij stil. Je denkt erover na. In Onderweg stilstaan zijn twee praktisch filosofen onderweg, en staan ze stil bi... »
 
 
 
 
 

Wijzer in ontwikkelingsstoornissen
Wijzer in ontwikkelingsstoornissen door Severine van de Voorde
Wijzer in Ontwikkelingsstoornissen biedt een handig overzicht van de (neurobiologische) ontwikkelingsstoornissen volgens de indeling en criteria van de recente ... »