Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



Satellieten: The Sky is not the Limit
Satellieten: The Sky is not the Limit door Robert Heerekop
In gesprek met satelliet IoT netwerk expert Hub Urlings.Wat is de stand van zaken op het gebied van satellieten en IoT? Welke verbindingsmogelijkheden, type sat... »
 
 
 
 
 

Daarom doen ze dat
Daarom doen ze dat door Danny Mullenders
<p>Het wonderlijke gedrag van mensen zet ons vaak op het verkeerde been. Een manager die projecten erdoorheen jast zonder oog te hebben voor de veranderende omg... »
 
 
 
 
 

Het Voorspel
Het Voorspel door Jaap Walter
Veel samenwerkingsverbanden tussen verschillende partijen verlopen moeizaam omdat van tevoren niet goed is onderzocht hoe de initiatiefnemers het eens kunnen wo... »
 
 
 
 
 

De betrouwbare manager
De betrouwbare manager door Joost Gordijn
 »
 
 
 
 
 

Sloop je bedrijf, niet je toekomst
Sloop je bedrijf, niet je toekomst door Eric de Jong
 »
 
 
 
 
 

De 5 frustraties van teamwork - werkboek
De 5 frustraties van teamwork - werkboek door Patrick Lencioni
In dit werkboek bouwt Patrick Lencioni voort op de wereldwijde bestseller De vijf frustraties van teamwork, met praktische oefeningen en direct toepasbare tools... »
 
 
 
 
 

Lui leiderschap & krachtig kaderen
Lui leiderschap & krachtig kaderen door Stephanie van Rossum
Er zit veel meer wijsheid in teams dan er benut wordt. Deep Democracy is een effectieve methode waarmee je als leidinggevende dit potentieel binnen je team opha... »
 
 
 
 
 

Professioneel beïnvloeden van gedrag
Professioneel beïnvloeden van gedrag door Jan de Vuijst
In dit boek staat de praktijk centraal van professionals die het gedrag van mensen in organisaties respectvol willen beïnvloeden.Professionals zijn er in vele m... »
 
 
 
 
 

Sterk digitaal merk
Sterk digitaal merk door Ingmar de Lange
<p>Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Wat is er gebeurd en wat kun ... »
 
 
 
 
 

De superpromoter
De superpromoter door Rijn Vogelaar
Ontdek hoe je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzet om je organisatie succesvoller te maken.MEER ZOALS DITVind je dit interessant? Klik voor ... »