Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Vertrouwen door Bart Stofberg Wilt u dat uw medewerkers zelfstandig werken en initiatief nemen? Dan zult u ze moeten vertrouwen. Want controle is goed, maar vertrouwen is beter.Veel managers... »
Veranderen is kinderspel door Yves Van Durme <p>Of je nu een multinational leidt of een gezin runt: veranderen is geen <em>Monopoly</em>-spel waarbij een pionnetje van start tot einde over het bord drentel... »
Marketing handboek voor een succesvolle praktijk door Jeanet Bathoorn & Sandra Derksen Het Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk laat zien hoe je eenzeer winstgevende en waardebiedende praktijk creëert waar je met plezierin werkt. Dit b... »
De kunst van een overtuigend marketingplan door Ment Kuiper & Paul Blok Een marketingplan maken is niet zo moeilijk, maar een overtuigend marketingplan maken is dat wel. Dat overtuigen is nodig om draagvlak te krijgen én om succesvo... »
Het Cashkompas door Brecht Verduyn Dé vier fianciële vuistregels voor wie slimmer wil ondernemenBrecht Verduyn, freelance CFO en graficus met meer dan twintig jaar ervaring bij grote bedrijven en... »
Starten met je webwinkel door DésiréE. Van Osch & RenéE. Van Zijl Kriebelt je bloed als je denkt aan de commerciële mogelijkheden die internet je biedt? Heb je plannen om bepaalde producten of diensten te verkopen via e-commer... »
Supervisiekunde door Marjo Boer Supervisie is een vak in ontwikkeling. Het boek werkt de competentieaspecten van een supervisor uit, beschrijft contexten waarin supervisie een rol speelt, verh... »
We presteerden nog lang en gelukkig... door Simon van der Veer & Tjip de Jong Hans en Grietje die op een slimme manier samenwerken om de boze heks te ontvluchten, koning Midas die door zijn hebberigheid in een lastig parket belandt, Jaap ... »