Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Populaire boeken

 
» » »
 



De aggregatiemens
De aggregatiemens door Peter Schuttevaar
Peter Schuttevaar vroeg zich af waarom een aanpak die bij de ene groep zo succesvol was, bij een andere groep op onverklaarbare wijze totaal mislukte. Hij vermo... »
 
 
 
 
 

Narratief coachen
Narratief coachen door Gea Koren & Toos van Huijgevoort
Er was eens... Zo begint ieder verhaal. En aan het einde hebben we het graag over lang en gelukkig leven. Maar wat daartussenin zit en wat dat precies betekent,... »
 
 
 
 
 

De vijf kritieke succesfactoren voor coaching
De vijf kritieke succesfactoren voor coaching door Ger van Doorn & Marijke Lingsma
Kritieke succesfactoren voor coaching zijn die aspecten die onophoudelijk aandacht moeten krijgen van coach, coachees en teams. Ze bieden een overzichtelijk kad... »
 
 
 
 
 

De 11 coachcompetenties in woord en beeld
De 11 coachcompetenties in woord en beeld door Annemarie van der Meer & Marianne van der Pool
Goed coachen is net als zwemmen. Je kunt het alleen leren door het vaak te doen en het gedemonstreerd te krijgen. Dit is hét boek voor coaches die hun vak profe... »
 
 
 
 
 

DevOps Assessments
DevOps Assessments door Bart de Best
DevOps teams organiseren zichzelf en ontwikkelen de Development (Dev) en Operations (Ops) aspecten die nog zijn onderbelicht. Aan de andere kant delen DevOps te... »
 
 
 
 
 

Turbomanagement
Turbomanagement door Jeroen Busscher
In Turbomanagement vertelt Jeroen Busscher duidelijk wat je als manager wél en juist niet moet doen. Twintig jaar geleden bedacht de baas nog gewoon wat iemand ... »
 
 
 
 
 

Zo werkt het dus niet!
Zo werkt het dus niet! door Thea Gevers
Iedere manager kent ze: medewerkers die niet openstaan voor verandering. Die wegkijken of anderen de schuld geven. 'Dwarsliggen' is een overlevingsmechanisme da... »
 
 
 
 
 

Zakelijke doelen bereiken met social media
Zakelijke doelen bereiken met social media door Marco Frijlink & Wilco Verdoold
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het ga... »
 
 
 
 
 

Hoe word ik echt rijk?
Hoe word ik echt rijk? door Karen Walthuis
Hoe word ik echt rijk?<br/>Een frisse kijk op ons moderne bestaan<br/><br/>We leven in een wereld die voortdurend en snel verandert. De eerste menselijke neigi... »
 
 
 
 
 

De kunst van delegeren
De kunst van delegeren door Monique van der Schans
 »