Boek
U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel van deze aanpak is dat het belangrijkste te weinig aandacht krijgt: de acties.
De auteur van dit boek laat zien hoe u zonder omslachtige plannen marketing bedrijft. Juist de acties staan daarbij centraal: wat gaan we doen en wie is daarvoor verantwoordelijk? Weg met het marketingplan, tijd voor actie! biedt een vernieuwende invalshoek op marktbewerking en een pragmatisch alternatief voor de huidige marketingpraktijk.
De overzichtelijke stappen en aanbevelingen zijn direct in praktijk te brengen. Lees hoe u de commerciƫle slagkracht van uw bedrijf of organisatie vergroot en laat u inspireren om uw marktbewerking vanaf morgen anders aan te pakken.
Voor iedere manager en marketeer die behoefte heeft aan kortere en effectievere marketingplannen.
Prof. dr. John Koster publiceert, doceer «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.