Boek
Van koffiezaak tot wereldsucces
Hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal? De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon uitgroeien tot een buitengewoon fenomeen.
En het belangrijkste is een verregaand besef dan de mensen op de vloer het verschil maken: zij dragen het verhaal. Zo komt Starbucks tot de juiste melange voor een sterk bedrijf: persoonlijke aandacht voor elke klant, zakelijke groei, winst, gemotiveerde medewerkers en loyale klanten.
* Megasuccesverhaal van jong, sterkgroeiend bedrijf
* Vanaf november 2006 in de top 5 van de business bestseller list van Times
* Gebaseerd op gesprekken met medewerkers en rechtstreekse bedrijfsinformatie
* Starbucks is wereldwijd bekend: meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.