Boek
In deze derde geheel bijgewerkte editie (2013) van van de populaire uitgave Scoren met Google Analytics leert u stap voor stap alles wat u moet weten over dit populaire online meetprogramma. Aan de hand van overzichtelijke schermvoorbeelden zet u in een snel tempo uw Google Analytics op voor uw website of online winkel. Ook leert u wat u kunt meten en hoe u de resultaten kunt weergeven in duidelijke rapportages. Tevens krijgt u beknopte tips en trucs die u helpen om meer uit Google Analytics te halen en bekende problemen eenvoudig op te lossen.Een greep uit de inhoudVoorbereiding en aanmaken accountInstellen van profielen, filters en trechtersOpstellen van rapportagesGebruik van de DashboardVerkeersbronnenInhoud en doelconversieE-commerce en advertentiesMeten als geïntegreerd bedrijfsprocesMulti-channel trechtersInformatiegebeurtenissenRelatie met AdWordsValkuilen, tips en trucsOver de auteurErwin Boogert is gespecialiseerd in verslaggeving over ontwikkeling rondom internet en telecom. Hij is journalist van vakblad Emerce en publiceert daarnaast regelmatig in andere vakbladen en op zijn weblogs Dekoopman.net en R-win.com. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.