Boek
Principes van marketing, het invloedrijke marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, voor de Europese markt bewerkt door John Saunders en Veronica Wong en voor de Nederlandse markt door Frank Broere, is nu verschenen in een vijfde editie. De complete basis van moderne marketing wordt behandeld, en het boek is opnieuw volledig geactualiseerd.
In deze vijfde editie wordt ingesprongen op de groeiende maatschappelijke behoefte aan duurzame marketing en de steeds prominentere plaats van e-business en e-marketing in bedrijven. In zestig vernieuwde Nederlandse en Vlaamse cases worden realistische situatieschetsen gegeven van bedrijven in diverse branches en van diverse grootte. Net als in de vorige edities wordt marketing nadrukkelijk in een mondiale context geplaatst.
Bij het boek is een online cursus beschikbaar. Studenten krijgen door middel van videocolleges en -cases inzicht in de marketingpraktijk. Zij kunnen zichzelf toetsen door middel van meerkeuzevragen. Voor de cursus is in het boek een persoonlijke code bijgesloten.
Principes van marketing is geschikt voor studenten in het hoger en wetenschappelijk onderwijs die in hun opleiding te maken krijgen met marketing.
Over de auteurs
Philip Kotler is hoogleraar internationale marketing aan de Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (Chicago).
Gary Armstrong is hoogleraar marketing aan de Kenan-Flagler Business School, University of North Carolina (Chapel Hill).
John Saunders is hoogleraar marketing en hoofd van de Aston Business School (Birmingham).
Veronica Wong is hoogleraar marketing en innovatiemanagement aan de Aston Business School.
Frank Broere is als universitair docent verbonden aan de vakgroep marketing van de faculteit der economische wetenschappen en bedrijfskunde van de Vrije Universiteit Amsterdam. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.