Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Marketing
Marketing
een inleiding »
 
 
 
 
 

Brand Sense
Brand Sense
Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound. International business legend Martin Lindstrom reveals what the world's... »
 
 
 
 
 

Marketingmanagement, de essentie
Marketingmanagement, de essentie
MARKETING MANAGEMENT
Marketingmanagement, de essentie geeft een duidelijk overzicht van het hedendaagse marketingmanagement. Deze volledig bewerkte, Nederlan... »
 
 
 
 
 

Marketing, de essentie
Marketing, de essentie
Marketing, de essentie biedt een compact en helder overzicht van de belangrijkste begrippen en principes van marketing. In de negende editie van dit succesvo... »
 
 
 
 
 

Marketing in beweging
Marketing in beweging
Het is de schaarste aan klanten niet aan producten die ons ertoe dwingt om marketing de belangrijkste drijfveer van onze strategische planning te maken. Tege... »
 
 
 
 
 

De A tot Z van marketing
De A tot Z van marketing
<p>Philip Kotler vertelt in De A tot Z van marketing hoe marketing de afgelopen jaren drastisch is veranderd. Aan de hand van tachtig onderwerpen leert Kotle... »
 
 
 
 
 

Kotler over marketing
Kotler over marketing
Kotler is marketing. Iedereen die iemand is in marketing moet dit boek lezen.<br/>Al Ries, co-auteur 22 onwrikbare wetten van de marketing<br/><br/>Een meest... »
 
 
 
 
 

Laterale marketing
Laterale marketing
nieuwe technieken voor baanbrekende ideeen »
 
 
 
 
 

Principes van marketing, 5e editie
Principes van marketing, 5e editie
Principes van marketing, het invloedrijke marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, voor de Europese markt bewerkt door John Saunders en Veronic... »
 
 
 
 
 

Plaatsmarketing
Plaatsmarketing
 »