Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Brand Sense Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound. International business legend Martin Lindstrom reveals what the world's... »
Marketingmanagement, de essentie MARKETING MANAGEMENT
Marketingmanagement, de essentie geeft een duidelijk overzicht van het hedendaagse marketingmanagement. Deze volledig bewerkte, Nederlan... »
Marketing, de essentie Marketing, de essentie biedt een compact en helder overzicht van de belangrijkste begrippen en principes van marketing. In de negende editie van dit succesvo... »
Marketing in beweging Het is de schaarste aan klanten niet aan producten die ons ertoe dwingt om marketing de belangrijkste drijfveer van onze strategische planning te maken. Tege... »
De A tot Z van marketing <p>Philip Kotler vertelt in De A tot Z van marketing hoe marketing de afgelopen jaren drastisch is veranderd. Aan de hand van tachtig onderwerpen leert Kotle... »
Kotler over marketing Kotler is marketing. Iedereen die iemand is in marketing moet dit boek lezen.<br/>Al Ries, co-auteur 22 onwrikbare wetten van de marketing<br/><br/>Een meest... »
Principes van marketing, 5e editie Principes van marketing, het invloedrijke marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, voor de Europese markt bewerkt door John Saunders en Veronic... »