Boek
Dit boek gaat over het toevoegen van waarde in de onderneming. Een van de beste manieren om dit te doen is door te investeren in het merk. Het merk is immers het middel waarmee u op een duidelijke manier met uw klant kunt communiceren en een langdurige relatie kunt bouwen. Producten zijn uitwisselbaar merken niet. Willen bedrijven hun merk voor zich laten werken dan zullen ze volledig merkgeorinteerd moeten worden. Dat betekent op topniveau in de onderneming leiderschap visie durf en doorzettingsvermogen tonen op het gebied van merkbeleid.Merkgeorinteerde bedrijven verdienen over het algemeen twee keer zoveel als nietmerkgeorinteerde bedrijven. Merkgeorinteerd zijn is een keuze maar wel een waarmee niet alleen de klant maar zeker ook de onderneming zelf geconfronteerd wordt.Dit boek is genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.