Boek
Het grootste deel van de consumenten heeft toegang tot internet, techniek is nauwelijks een beperking meer en weblogs (en andere sociale software) zijn de katalysator die consumenten bij elkaar brengt om ideeën uit te wisselen en samenwerkingen te starten.
Hoe moeten bedrijven en organisaties omgaan met dit veranderende medialandschap waarin de consument steeds meer de macht heeft over de communicatie? Welke instrumenten heeft de marketeer tot zijn beschikking om in contact te komen met de consument? Hoe en met wie moet de organisatie de dialoog aangaan?
Complexe vragen die al lang niet meer door één persoon zijn te beantwoorden. Op het weblog Marketingfacts.nl komen de vakmensen die daarvoor nodig zijn bij elkaar om dagelijks over deze vragen te discussiëren. Bovendien worden deze discussies samengevat om ervan te kunnen leren. Het resultaat is het Marketingfacts Jaarboek 2008.
Het Marketingfacts Jaarboek 2008 biedt de lezer een overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketing.
Marketingfacts.nl is een van de meest populaire marketing weblogs in Nederland. Feiten en cijfers afgewisseld met luchtige onderwerpen zorgen ervoor dat de redactie maandelijks circa 100.000 unieke bezoekers informeert over interactieve marketing en nieuwe media.
In juni 2005 werd Marketingfacts.nl door de internationale lezers van het prestigieuze MarketingSherpa uitgeroepen tot het beste niet-Engelstalige marketingweblog van 2005. In 2007 heeft Marketingfacts een Dutch Bloggie gewonnen in de categorie Beste Themablog. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.