Boek
Goede interne communicatie is minstens zo belangrijk als een goede externe communicatie. Het is er zelfs een voorwaarde voor. Goed geïnformeerde werknemers zeggen geen verkeerde dingen tegen klanten of de pers. En u voorkomt dat geruchten een eigen leven gaan leiden. Bovendien is interne communicatie een middel om medewerkers te motiveren en stimuleren. In dit boek vindt u tips voor het verbeteren van de interne communicatie. Helderheid, duidelijkheid en bondigheid zijn de sleutelwoorden. Wie daarnaast goed luistert, doorvraagt en niet zelf de open plekken invult, kan veel misverstanden voorkomen.Speciale aandacht is er voor interne communicatie bij veranderingen. Veel fusies mislukken door een gebrekkige informatievoorziening. Speel open kaart en informeer uw medewerkers zo volledig mogelijk. Zo voorkomt u onzekerheid en een ongebreidelde geruchtenstroom. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.