Boek
De context waarin organisatie opereren is complexer en dynamischer geworden. Organisaties zullen sneller moeten anticiperen op veranderingen om de prestaties op peil te houden of te verbeteren. Dit stelt hoge eisen aan de wijze waarop deze organisaties worden bestuurd. Het is dan ook niet verwonderlijk dat performance management hoog op de managementagenda staat.Early adopters zijn tot het besef gekomen dat performance management meer vraagt dan het formuleren van strategische doelen. Succesfactoren en een lijstje prestatie-indicatoren op een scorecard. Helaas blijft een grote meerderheid op dit niveau van performance management hangen. Het gebeurt dan ook regelmatig dat deze organisatie terugvallen in ene traditionele, financieel georiënteerde, wijze van sturen, de toegevoegde waarde van het nieuwe concept wordt niet ervaren.Om performance management een succes te maken is ene expliciete koppeling met de business processen noodzakelijk. IPM (integraal Performance Management) bewerkstelligt deze koppeling, waarbij performance management, procesmanagement en continu verbeteren worden geïntegreerd. IPM is het model om uw organisatie strategische focus te geven, uw medewerkers te betrekken en om uw strategie daadwerkelijk, snel en bestendig te realiseren. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.