Boek
Dit boek gaat kritisch na hoe scholen concreet vonngeven aan inclusief onderwijs als onderwijsvernieuwing. Telkens wordt gekeken naar factoren als wat voor school is dit hoe denkt ze over inclusief onderwijs hoe is het begonnen wat waren de verwachtingen van tevoren wat zijn de consequenties voor de klaspraktijk en het pedagogischdidactisch handelen hoe functioneert het signaleren diagnosticeren en remediren hoe is het multidisciplinair. overleg georganiseerd op welke wijze wordt samengewerkt met het Centrum voor leerlingenbegeleiding met ouders ... ontstaan er klasoverschrijdende initiatieven waarop is het onderwijs van de school georinteerd welke slaagkansen geeft de school zichzelf ...? Vanzelfsprekend is dit boek van groot belang voor wie nadenkt over inclusief onderwijs en zeker voor wie het wil realiseren.Dit boek is een kritische analyse van inclusief onderwijs als innovatieproces. Het gaat na hoe scholen concreet vormgeven aan inclusief onderwijs als onderwijsvernieuwing. Dit boek is een kritische analyse van inclusief onderwijs als innovatieproces. Het gaat na hoe scholen concreet vormgeven aan inclusief onderwijs als onderwijsvernieuwing. Dit boek is een kritische analyse van inclusief onderwijs als innovatieproces. Het gaat na hoe scholen concreet vormgeven aan inclusief onderwijs als onderwijsvernieuwing. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen verbanden gelegd.