Boek
Hoe benut u de kansen van opkomende markten om uw organisatie duurzaam en winstgevend te laten groeien? Hoe moet u reageren op de prijsverlaging van uw belangrijkste concurrent? Uw organisatie heeft een innovatief product, maar weet daar geen succes mee te bereiken. Wat moet u doen?De consultancymethode helpt u deze en andere managementvragen snel en doeltreffend te beantwoorden door ze logisch te structureren, en eerst hypotheses te formuleren over mogelijke antwoorden voordat u gaat analyseren. De methode is vooral geschikt als:- de vragen complex zijn en nog niet helder in kaart gebracht;- er een overvloed aan data is;- belanghebbenden dwarsliggen;- er grote tijdsdruk of onzekerheid isDe consultancymethode laat met een gedetailleerd en rijk geïllustreerd stappenplan zien hoe u deze methode in uw eigen praktijk kunt toepassen.Praktijkvoorbeelden van vooraanstaande ondernemingen als Unilever en DSM illustreren elke stap en de bijbehorende technieken. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.