Boek
Over de auteur
Dr. Th.B.J. Noordman, auteur van onder meer Kunstmanagement. Een introductie (Elsevier 2003, derde gew. druk) en Museummarketing (Elsevier 2000) is directeur Cultuur en Toerisme van het Rotterdams Instituut voor Sociaal-wetenschappelijk Beleidsonderzoek, RISBO Contractresearch BV (zie www.risbo.nl). Hij is tevens verbonden aan de Faculteit der Historische en Kunstwetenschappen van de Erasmus Universiteit Rotterdam.
Cultuur in de citymarketing laat zien wat kunst en erfgoed vermogen voor de promotie van Nederlandse gemeenten. Het geeft een compleet beeld, vanaf de rol die cultuur kan spelen bij het bereiken van sociale cohesie tot en met de samenwerking die nodig is tussen de gemeentelijke afdelingen - vanaf de nieuwe functies van de bibliotheken tot de bijdrage van culturele festivals aan de economie. De tekst berust op het onderzoek van de auteur over dit onderwerp bij gemeenten. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.