Boek
‘We verkopen niet, de klant koopt!’. Accountmanagement 4.0 werkt dit credo op eenheldere en inspirerende manier uit. Dit handboek integreert de laatste wetenschappelijkeinzichten uit de vakgebieden ‘inkoop’ en ‘supply chain management’ en biedt de lezer dehandvatten om de demand chain te doorgronden, een essentiële skill voor elke professioneleaccountmanager.Dit boek is de volledig herziene versie van het eerdere 'Account management 3.0'. De nieuwste versie 'Accountmanagement 4.0' vooral komen tot een nog dieper inzicht in de klant. Dat vergt van de accountmanager een holistischere klantenbenadering die aansluit bij de gestegen eisen en verwachtingen van vandaag.Accountmanagers zijn niet enkel veelgevraagde profielen in het werkveld, het zijn vooral degeknipte mensen om een concurrentieel voordeel te verzilveren. Dit handboek focust op deconnectie met de klant. Van connecteren naar floreren. «
Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Er zijn nog geen recensies voor dit boek.