Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Als de koning je klant zou zijn
Als de koning je klant zou zijn
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden.Maar wat als de koning opeens je klant wordt?Deze uitdaging... »
 
 
 
 
 

Klantgericht leiderschap
Klantgericht leiderschap
Klantgericht leiderschap8 principes voor een klantgerichte cultuurElke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets... »
 
 
 
 
 

Klantgericht Leiderschap
Klantgericht Leiderschap
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te ligge... »
 
 
 
 
 

Klantgericht leiderschap
Klantgericht leiderschap
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te ligge... »
 
 
 
 
 

Six Star Service
Six Star Service
<p>Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar weinig organisaties lukt dit echt. Om dat te bereiken is geweldige service nodig. Service die zo bui... »
 
 
 
 
 

Six Star Service
Six Star Service
<p>Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor d... »
 
 
 
 
 

Six Star Service
Six Star Service
Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen... »
 
 
 
 
 

Als de koning je klant zou zijn
Als de koning je klant zou zijn
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdagi... »
 
 
 
 
 

Als de koning je klant zou zijn
Als de koning je klant zou zijn
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdagi... »