Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Drama en verhalen
Drama en verhalen
Deze training biedt veel oefeningen voor het werken met drama en verhalen. Het gaat om voorlezen, het actief betrekken van de doelgroep bij het verhaal en om... »
 
 
 
 
 

Factor-E Ouderbetrokkenheid en opvoedondersteuning
Factor-E Ouderbetrokkenheid en opvoedondersteuning
In deze cursus van Factor-E ga je je verdiepen in ouderbegeleiding en opvoedondersteuning van de ouders van de kinderen in de dagopvang. Je leert hoe je kunt... »
 
 
 
 
 

Factor-E
Factor-E
Dit is een lege map gemaakt van karton. Hierin kunnen de losse beroepstaken voor Helpende 1 worden bewaard.<br/><br/>Waarschuwing: Dit is dus de map exclusie... »
 
 
 
 
 

werven, coordineren en begeleiden van vrijwilligers en vakkrachten SAW niv.4
werven, coordineren en begeleiden van vrijwilligers en vakkrachten SAW niv.4
Werven, coördineren en begeleiden van vrijwilligers <br/><br/>De student oefent met het schrijven van wervingsadvertenties en het voeren van sollicitatieges... »
 
 
 
 
 

Kunstzinnige oriëntatie en beweginsonderwijs
Kunstzinnige oriëntatie en beweginsonderwijs
Kunstzinnige oriëntatie en bewegingsonderwijsKinderen ontwikkelen zich door te spelen. Fantasie, actie en samenspel dagen een kind uit om te ontdekken en te... »
 
 
 
 
 

Gouden momenten, VVE
Gouden momenten, VVE
Binnen deze training wordt aandacht besteed aan de ontwikkeling van vaardigheden waarover een VVE-professional dient te beschikken. Het observeren, het planm... »
 
 
 
 
 

ICT voor de OA
ICT voor de OA
De student oefent tijdens deze training met de basisvaardigheden van een aantal programma's uit het pakket Microsoft Office. Zo gaat de student aan de slag m... »
 
 
 
 
 

Factor-E
Factor-E
Alle opdrachten waaraan de studenten werken resulteren uiteindelijk in een grondig uitgewerkt plan van aanpak dat past bij het niveau en de problematiek van ... »