Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
Handboek ContentStrategie Bestseller auteur, ondernemer, columnist, consultant, spreker en docent Patrick Petersen (1972) is ervaren online en content strateeg. Hij is praktiseert zij... »
Handboek online marketing Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed ... »
Handboek Online Marketing 7 Het zeer praktische studie- en managementboek is een harde softcover die in zijn zevende herziene editie totaal vernieuwd en nog completer gemaakt. Het gebru... »
Handboek.social Social business en social media marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek.Social helpt de lezer een social medi... »
Handboek Contentstrategie (vierde druk) Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework... »
Handboek Online Marketing 6 update De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) is een modern en praktischmanagement- en studieboek. Het biedt de professional een the... »
Handboek Engaging Content De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van aantrekkelijke 'engaging' content. Dit blijkt uit onderz... »
Handboek Online Marketing Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, do's & don'ts, praktijkvoorbeelden, inte... »
Social Selling met LinkedIn Het compacte - maar praktische - Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Het kle... »
Handboek E-commerce Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek... »