Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Trainen
Trainen
Hét boek voor de startende trainer<br/>In Trainen - Een praktijkgids geeft Karin de Galan een overzicht van alle belangrijke aspecten van het trainersvak. V... »
 
 
 
 
 

Van deskundige naar trainer
Van deskundige naar trainer
Geef je trainingen over je vak en wil je meer resultaat bereiken, meer interactie krijgen én er meer plezier aan beleven? In dit boek leer je opeen aansprek... »
 
 
 
 
 

Provocatief coachen
Provocatief coachen
Word je ook weleens moe van klanten die maar niet in beweging willen komen? Vraag je je af of er niet een andere, vrolijkere manier is om je klant te helpen?... »
 
 
 
 
 

Provocatief coachen
Provocatief coachen
Word je ook weleens moe van klanten die maar niet in beweging willen komen? Vraag je je af of er niet een andere, vrolijkere manier is om je klant te helpen?... »
 
 
 
 
 

Goed voor de groep
Goed voor de groep
Een groep die voelt als stroop ... Een deelnemer die je wel kunt schieten met zijn voortdurende ja-maars ... Fantaseren dat je nú een been breekt, zodat je ... »
 
 
 
 
 

Trainen
Trainen
Dit boek bewijst dat trainen een vak is dat je kunt leren. In deze tweede editie van Trainen lees je hoe je een training kunt opbouwen, met welke werkvormen ... »
 
 
 
 
 

Goed voor de groep
Goed voor de groep
 »
 
 
 
 
 

Goed voor de groep
Goed voor de groep
Een groep die voelt als stroop Een deelnemer die je wel kunt schieten met zijn voortdurende ja-maars Fantaseren dat je nú een been breekt, zodat je eindel... »
 
 
 
 
 

Trainingen ontwerpen
Trainingen ontwerpen
Een geslaagde training begint met een goed programma. Wilt u lekker trainen, met gemotiveerde deelnemers en zichtbaar resultaat? In dit boek ontdekt u hoe u ... »
 
 
 
 
 

Lachen met lef
Lachen met lef
Provocatief coachen is een spannende coachingmethode. De provocatief coach verrast en verwart de klant door te overdrijven, de klant op het verkeerde been te... »