Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Handboek Strategische B2B-marketing
Handboek Strategische B2B-marketing
Het Handboek Strategische B2B-Marketing is door het Platform Innovatie in Marketing (PIM) uitgeroepen tot de winnaar in de categorie Marketingstudieboek 2023... »
 
 
 
 
 

Excelleren in Service
Excelleren in Service
Ontdek hoe je als bedrijf of organisatie succesvol wordt door te excelleren in service.OVER DIT BOEK Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorg... »
 
 
 
 
 

De customer delight strategie
De customer delight strategie
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het ... »
 
 
 
 
 

Handboek Strategische B2B-marketing
Handboek Strategische B2B-marketing
Is de klant echt altijd koning? Handboek strategische B2B-marketing nuanceert een aantal managementprakijken zoals: sturing op omzet, customer experience die... »
 
 
 
 
 

De customer delight strategie
De customer delight strategie
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het ... »
 
 
 
 
 

Customer delight in 5 stappen
Customer delight in 5 stappen
Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onve... »
 
 
 
 
 

Service excellence
Service excellence
'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.<br/><br/>Een emot... »
 
 
 
 
 

Excelleren in Service
Excelleren in Service
Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschr... »
 
 
 
 
 

TopService voor veeleisende klanten
TopService voor veeleisende klanten
Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Som... »
 
 
 
 
 

TopService voor veeleisende klanten
TopService voor veeleisende klanten
Hoe bied je geweldige service aan klanten die de lat hoog leggen?Ze staan aan jouw balie, ze bezoeken je op kantoor, je hebt ze aan de telefoon, je hebt digi... »