Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »
De klantenfluisteraar Jan van Setten vertelt in 'De klantenfluisteraar' hoe je klanten voor je kunt winnen, zodat je allebei plezier krijgt in het zakendoen. Met veel flair en hum... »
Hoe krijg ik ze zover? VERWARREND EENVOUDIG<br/>Jan van Setten vertelt in zijn klassieker 'Hoe krijg ik ze zover?' hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschill... »
L.I.V.E Dit boek gaat je leven niet veranderen, dat ga jezelf doen. De inspiratie en handvatten in dit boek zijn bedoeld om je te prikkelen. Zodanig dat je hoofdrols... »
Weet wat je zegt Wat is voor jou de grootste uitvindingaller tijden? Ik denk niet dat taal hierbijhoge ogen gooit. Het is zo gewoon datwe kunnen denken, spreken en schrijven.... »
L.I.V.E. Dit boek gaat je leven niet veranderen, dat ga je zelf doen. De inspiratie en handvatten in dit boek zijn bedoeld om je te prikkelen. Zodanig dat je hoofdrol... »
Hoe krijg ik ze zover? JE LOOPT VOOROP...Stel, je zit in een belangrijk veranderproces. Als 'trekker' van de gedragsveranderingheb je een duidelijke visie en een helder plan voor d... »
Hoe krijg ik ze zover? Jan van Setten vertelt in zijn klassieker 'Hoe krijg ik ze zover?' hoe je je medewerkers met glashelder management door de verschillende fases van gedragsver... »
Hoe krijg ik ze zover? VERWARREND EENVOUDIG
Jan van Setten vertelt in zijn klassieker <i>Hoe krijg ik ze zover?</i> hoe je je medewerkers met glashelder management door de ver... »