Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

Rethinking Marketing
Rethinking Marketing
Sustainable Marketing Enterprise in Asia »
 
 
 
 
 

Marketing 3.0
Marketing 3.0
In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.Klanten kiez... »
 
 
 
 
 

Marketing 4.0
Marketing 4.0
Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernie... »
 
 
 
 
 

Repositioning Asia
Repositioning Asia
From Bubble To Sustainable Economy »
 
 
 
 
 

Attracting Investors
Attracting Investors
Raising capital has grown from a finance function into, at least in part, a marketing function. It’s never been easier for investors to get in and out of i... »
 
 
 
 
 

Think Asean
Think Asean
Rethinking Marketing Toward ASEAN Community 2015 »
 
 
 
 
 

Rethinking Marketing
Rethinking Marketing
Developing a New Understanding of Markets »
 
 
 
 
 

Marketing 3.0
Marketing 3.0
From Products to Customers to the Human Spirit »