Welkom op Boeklezers.nl

Boeklezers.nl is een netwerk voor sociaal lezen. Wij helpen lezers nieuwe boeken en schrijvers ontdekken, en brengen lezers met elkaar en schrijvers in contact. Meer lezen »

Meedoen

Boeken

BOX therapieformulieren
BOX therapieformulieren
<p>BOX is een therapieprogramma voor de behandeling van lexicaal-semantische stoornissen. Deze stoornissen komen frequent voor bij afasiepatiĆ«nten, onafhank... »
 
 
 
 
 

BOX complete set
BOX complete set
<div>
</div><div><p>BOX is een therapieprogramma voor de behandeling van lexicaal-semantische stoornissen. Deze stoornissen komen frequent voor bij afasiepat... »
 
 
 
 
 

TAXS - Syntactische Afasietherapie (TAXS) - handleiding
TAXS - Syntactische Afasietherapie (TAXS) - handleiding
<p>TAXS is een therapieprogramma voor de behandeling van syntactische stoornissen bij matig ernstige tot milde afasie bij volwassenen. Het is bedoeld voor lo... »
 
 
 
 
 

TAXS - Syntactische Afasietherapie (TAXS) - therapieformulieren
TAXS - Syntactische Afasietherapie (TAXS) - therapieformulieren
<p>TAXS is een therapieprogramma voor de behandeling van syntactische stoornissen bij matig ernstige tot milde afasie bij volwassenen. Het is bedoeld voor lo... »
 
 
 
 
 

TAXS - Syntactische Afasietherapie (TAXS) - complete set
TAXS - Syntactische Afasietherapie (TAXS) - complete set
<p>TAXS is een therapieprogramma voor de behandeling van syntactische stoornissen bij matig ernstige tot milde afasie bij volwassenen. Het is bedoeld voor lo... »
 
 
 
 
 

Afasietherapie
Afasietherapie
 »
 
 
 
 
 

Screeling (ScreeLing) - complete set
Screeling (ScreeLing) - complete set
<Text textformat="02"><div><b>Doel van de test</b></div><div><b>
</b></div><div>Met de ScreeLing is screent men in korte tijd op afatische stoornissen op de ... »
 
 
 
 
 

Test Relaties Abstracte ConcEpten TRACE
Test Relaties Abstracte ConcEpten TRACE
<p><b>Doel van de test</b></p><p>De Test Relaties Abstracte ConcEpten (TRACE) stelt stoornissen in het begrip van abstracte woorden bij patiĆ«nten met hersen... »