Voor altijd voor het laatst
11131. Voor altijd voor het laatst
Wat goed is, stijgt altijd boven de etiketten uit, schreef De Morgen in 2003 over Het moest maar eensgaan sneeuwen. In haar alom geprezen debuut keek Tjitske J »
De nieuwsfabriek
11132. De nieuwsfabriek
Journalistiek is verworden tot een ordinaire nieuwsfabriek, waar kijkcijfers, lezersaantallen, advertentie-inkomsten en winstgevendheid gelden als onbetwiste gr »
De profeet
11133. De profeet
Marie, het zusje van Adam en Kent Austin, wordt in hun tienerjaren vermoord. Kent houdt Adam verantwoordelijk voor deze tragedie. Twintig jaar later is Kent de »
Een theelepel aarde en zee
11134. Een theelepel aarde en zee
De elfjarige Saba Hafezi en haar tweelingzus Mahtab groeien op in de jaren tachtig op het Iraanse platteland. Ze zijn gefascineerd door Amerika en houden lijste »
Het sprongbeen
11135. Het sprongbeen
'De hemel was zeker tien meter naar boven geschoven. Zo begint dit cultboek dat de vlucht beschrijft van de negentienjarige Anne uit de gevangenis, waar ze is b »
Haal meer uit je hersenen
11136. Haal meer uit je hersenen
Hoe kun je een boek in de helft van de tijd lezen, maar met een beter tekstbegrip? Hoe kun je meer onthouden, en je hersenen tegelijkertijd rust gunnen? En hoe »
De Vaticaandagboeken
11137. De Vaticaandagboeken
John Thavis had vijfentwintig jaar een van de meest fascinerende banen ter wereld: hij was verslaggever in het hart van Vaticaanstad. Dagelijks kon hij de macht »
De godinnentest
11138. De godinnentest
Het is een test die nog geen enkel meisje overleefd heeft. En nu is de beurt aan Kate!Omdat Kates ernstig zieke moeder zo graag terug wil naar haar geboorteplaa »
Spookman
11139. Spookman
Als een overval op een casino in Atlantic City anders afloopt dan gepland, ziet de initiatiefnemer zich genoodzaakt de hulp in te schakelen van spookman Jack. D »
Verlaten vrouwen
11140. Verlaten vrouwen
Een op de drie huwelijken eindigt in een scheiding. Maar dat is statistiek. Verlaten vrouwen vertelt de verhalen die aan de cijfers voorafgaan: het moment van h »