Natasja van Otterloo heeft een recensie geschreven over
Vijftig tinten donkerder door
E.L. James.
“Met veel plezier gelezen, maar het wordt wat saaier dan deel 1. door de herhaling. De rollen van de personages lijken iets minder belangrijk dan de avonturen di...” » Score :
25 Augustus 2015, 14:14:23